24 października 2012

Biżuteria - mały dodatek do ubioru.

Jest środa, a ja nadal chora i nic nie ustaje, żadnej poprawy. Wczoraj przesiedziałam całą noc oglądając filmy i rozmyślałam nad dzisiejszą notką i stwierdziłam "Taaaak, czas na biżuterię" i pokarzę wam moje ulubione bransoletki, naszyjniki, zegarki i nausznicę. Na sam prawie początek chciałam wam podziękować za ludzi którzy, dają mi otuchy i mnie wspierdają choćby komentarzami, ale jest to bardzo miłe i napewno to doceniam... Dziękuje :*

Co powiecie o wąsach tzn. "milorda" ? mi ta bransoletka przypadła do gustu.
Zamówić bransoletkę możecie na: Edibazzar



Gotycka nausznica "smok" podoba się ? Mi baaaardzo.
Zamówić nausznicę możecie na: Edibazzar


Efektowny naszyjnik trójkąt jest hitem bloggerek.
Zamówić naszyjnik możecie na: Edibazzar


Zegarki podchodzące pod typ męski są bardzo modne u kobiet, które wybierają elegancje i schludność.
Zamówić zegarek możecie na: Edibazzar


Świetne zegarki i ta przepiękna kolorystyka ♥
Zamówić zegarek możecie na: Edibazzar


Ja obecnie skolekcjonowałam tą złotą błyskotkę i bardzo polecam !
Zamówić kolię możecie na: Edibazzar

8 komentarzy:

  1. właśnie na allegro kupiłam biały zegarek w takim wzorze jak ten miętowy i kremowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. turkusowy zegarek - moje marzenie ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, lubię przeglądać ich sklep :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle myślę o takim zegarku jak wyżej złotym;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozmyślam nad decyzją kupna tego złotego zegarka lub tego miętowego:)

      Usuń
  5. Turkusowy zegarek jest świetny :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i czytam wasze komenatrze.♥