23 października 2012

Moje przemyślenia.

Od ponad roku interesowałam się blogami i zakładałam jeden za drugim, ale ciągle mi coś nie wychodziło. Brak czasu lub zainteresowania, ale myślę że wyrosłam troszeczkę z tego i będzie już dobrze. Chcę, aby ten blog był prowadzony przez parę dobrych miesięcy lub lat. Blog nie musi byś jednotematyczny i mój nie będzie tylko o modzie, lecz też o muzyce, fotografii, informatyce. Krytykę na temat bloga przyjmuje na klatę i szybko się poprawiam. Ciepłe słowa w komentarzach bardzo umilają moja pracę na blogu. Chcę, aby na blogu było przytulnie, miło i myślę, że o to zadbam. Nie będę się łudziła czy ktoś czyta moje wypociny, ale będę w mimo swojej woli prowadziła starannie bloga. Nie zapowiadam, że notki będą regularne i myślę, że się z tym pogodzicie. Bardzo lubię komentować i obserwować różne blogi i nie piszę w komentarzach, aby wpadli. Bo chcę mieć prawdziwych czytelników, a nie "przechodnich". Myślę, że ktoś chociaż przeczyta moje starania i wszystko zrozumie, a w razie pytań zapraszam na ask.fm lub po prostu zapytajcie w komentarzu, ale istnieje sfera prywatności i proszę jej nie przekraczać :)

Dziękuje ślicznie Karolinie za I miejsce w Blog Award ♥



Co sądzicie o takim sweterku ?

4 komentarze:

  1. Ciekawy wpis!
    Blogowanie wymaga wiele cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek ;d
    Chyba każdej blogerce zależy na tym, by mieć stałych czytelników, więc samemu trzeba też być takim stałym czytelnikiem na innych blogach ;-)
    Dodaję więc do obserwowanych i będę oczywiście wpadać częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie nie pozostało nic innego jak życzyć Ci powodzenia i wytrwałości :) co do sweterka - piękny jest!
    Wpadnij do mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i czytam wasze komenatrze.♥